miercuri, 21 ianuarie 2015

Briose cu piersici sau rom si ciocolata


Atunci cand gasesti acel ceva pe care il faci cu cea mai mare placere si usurinta, n-ai cum sa nu iti vina cat mai multe idei. Asa se intampla in cazul meu cu deserturile.. love to bake :)

Si daca tot imi place mie sa incerc diferite combinatii si variante, nu puteam sa las reteta lui Jamie Oliver sa imi scape asa usor la cat de bine iesise data trecuta. Prin urmare, am luat frigiderul si dulapul cu ingrediente la control si m-am pus pe treaba :)

Am folosit asa:

  • 2 oua
  • 8 linguri faina
  • 8 linguri zahar
  • 6 linguri iaurt de baut
  • 6 linguri ulei
  • 2 lingurite praf de copt
  • 1 praf de sare
  • esenta de vanilie
  • esenta de rom
  • jumatate tableta de ciocolata topita
  • 5-6 linguri gem de piersici
Metoda este cam aceeasi. Pentru pregatirea aluatului am batut ouale cu zaharul intr-un bol, am adaugat faina cu praful de copt si sarea, apoi iaurtul si uleiul.

Dupa ce se amesteca bine, se ia 1/3 din compozitie si se incorporeaza ciocolata topita si putina esenta de rom. Aceasta va fi umplutura pentru varianta cu ciocolata. O lasam de o parte pana cand incepem sa punem in forme.

In compozitia ramasa adaugam vanilia si putem sa ne pregatim de asamblat prajiturelele. Eu am facut o parte cu gem de piersici pentru ca in urma controlului prin dulap si frigider asta am gasit, dar sunt sigura ca merge si cu orice alte fructe. De fapt chiar am incercat o varianta si cu mure, dar o sa arat rezultatul intr-o alta postare :)

Dupa ce tapetam cu hartie de copt, turnam compozitia cat sa umple cam 3/4 din forme. Pentru cele cu gem am adaugat cate o lingurita de piersici in centru, iar pentru celelalte am alternat cu compozitia de ciocolata.

Se lasa la copt la temperatura medie cam 25-30 min sau pana iese scobitoarea uscata cand incercam blatul. Simplu, nu? Aveti si de unde alege care varianta va place mai mult. Have fun baking :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu